Klantenservice

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Kunt u uw antwoord niet vinden? Stel dan uw vraag aan ons via een van de contact mogelijkheden en wij zullen u zo snel mogelijk beantwoorden. Klik op een onderwerp voor de betreffende informatie.

Algemene Informatie

Over 4AllShop

4allshop is een webwinkel waarbij de prijs erg scherp is doordat wij groot inkopen. 4Allshop is onderdeel van Webworks.nl b.v. KvK nr. 27268744 BTW nr. NL 8135.40.628.B01

Route Beschrijving

Wij zijn bezig met aanpassingen aan de afhaalbalie waardoor afhalen op dit moment niet mogelijk is. Zodra deze klaar is bent u weer van harte welkom op ons afhaalpunt.

Bank Gegevens

Naam bank : ABN AMRO Bank
Bank rekening nummer : 46.17.13.861
IBAN nummer : NL65ABNA0461713861
BIC nummer : ABNANL2A

Privacy

4AllShop neemt de privacy van haar klanten zeer serieus en zal informatie over haar klanten op een veilige manier verwerken en gebruiken. In dit document wordt de privacy policy van 4AllShop uiteen gezet. Door gebruik te maken van de website van 4AllShop en/of het bestellen van producten via de website accepteert en stemt de klant in met deze privacy policy. 4AllShop raadt haar klanten aan deze privacy policy aandachtig door te nemen.

1. Wie is 4AllShop?

Via haar website biedt 4AllShop producten aan. Door slim en in grote volumes in te kopen kan 4AllShop een zeer goede prijs bieden in een concurrerende markt. De online shop biedt een ruim assortiment aan consumenten elektronica aan. Van (complete) computers tot digitale camera's, van virusscanners tot flatscreen tv's. Administratief adres: Drukkerij 3, 4651SL in Steenbergen. Contact: info@4allshop.nl

2. Welke informatie wordt door 4AllShop verzameld en verwerkt?

Aankoopgegevens
Om een product te kunnen bestellen via de website, dient de klant een persoonlijk account aan te maken. Wanneer de klant een dergelijk account creëert, wordt gevraagd bepaalde informatie in te vullen, waaronder:
  • particulier of bedrijf
  • voor- en achternaam
  • land en woonplaats
  • adres
  • telefoonnummer
  • e-mailadres
  • password

Nadat de klant deze gegevens heeft ingevuld, wordt automatisch een account aangemaakt.

Aankoopgegevens
4AllShop verzamelt gegevens met betrekking tot aankopen die de klant doet via de website.

Automatisch Gegenereerde Informatie
4AllShop verzamelt ook automatisch gegenereerde informatie over het surfgedrag van de klant tijdens het gebruik van de website. Deze informatie bestaat onder meer uit het IP-adres (nummer van de computer dat het mogelijk maakt de computer te herkennen), het type browser (computerprogramma om internetpagina's mee te kunnen bekijken) dat de klant gebruikt en "cookies".

3. Wat zijn cookies en hoe gebruikt 4AllShop ze?

4AllShop maakt gebruik van cookies die door de browser van de klant worden opgeslagen op de computer van de klant. In de cookies wordt informatie opgeslagen (zoals de instellingen van de pc van de klant alsmede door de klant eerder aangeschafte producten) om een volgend gebruik van de website te vergemakkelijken. Deze informatie bevat geen naam- of adresgegevens of andere persoonlijke gegevens. De klant kan zijn browser zo instellen dat tijdens het gebruik van de website geen cookies worden ontvangen. In dat geval kan het echter gebeuren dat de klant geen gebruik kan maken van alle mogelijkheden van de website of dat hij geen toegang heeft tot (onderdelen van) de website.
Terug naar boven.

4. Voor welke doeleinden zal 4AllShop informatie over u gebruiken?

4AllShop zal de informatie van de klant voor de volgende doeleinden gebruiken:
  • het verlenen en factureren van onze diensten
  • afhandeling van de bestelling van de klant en informeren over het verloop daarvan
  • het toezenden van de nieuwsbrief indien de klant zich hiervoor heeft aangemeld (indien de klant geen prijs stelt op deze informatie kan hij/zij dit kenbaar maken via het contactformulier hier)
  • om geanonimiseerde statistische gegevens op te stellen
  • verstrekking van gegevens aan derden op basis van wettelijke verplichtingen

4AllShop zal de persoonlijke gegevens van de klant niet aan derden verkopen en deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen als zij zijn betrokken bij het uitvoeren van de bestelling van de klant, voor bijvoorbeeld de levering van het bestelde product.
4AllShop gebruikt de automatisch gegenereerde informatie voor het opstellen van geanonimiseerd gebruikersstatistieken alsmede voor beveiliging van de website.
Terug naar boven.

5. Op welke wijze beschermt 4AllShop uw persoonlijke informatie?

Om inzage van uw persoonsgegevens door onbevoegden te voorkomen, heeft 4AllShop verschillende beveiligingmaatregelen getroffen, waaronder maatregelen tegen ongeoorloofde toegang, ongeoorloofd gebruik, ongeoorloofde wijziging, onrechtmatige en onbedoelde vernietiging en onbedoeld verlies.
Terug naar boven.

6. Overdracht onderneming

Bij de verdere groei en ontwikkeling van 4AllShop, kan het voorkomen dat één of meer onderdelen of activa van de onderneming worden overgedragen aan een derde partij. In dat geval kunnen ook de (persoons)gegevens van klanten worden overgedragen.
Terug naar boven.

7. Kennisneming en verbetering van uw gegevens

De klant kan zijn eigen (persoons)gegevens altijd bekijken en zonodig wijzigen in zijn account. Indien de klant wil weten welke gegevens 4AllShop over hem heeft vastgelegd of als hij gegevens wil wijzigen die niet in zijn account kunnen worden veranderd, dan kan hij contact opnemen met de klantenservice van 4AllShop via het contactformulier hier.
Terug naar boven.

8. Hoe ver reikt de verantwoordelijkheid van 4AllShop?

De website kan hyperlinks bevatten waarmee de website wordt verlaten en waarmee de klant op websites van derde partijen terecht komt. 4AllShop heeft geen zeggenschap over de website van derden waarnaar wordt gelinkt. Het kan dus zo zijn dat op het gebruik van deze websites van derden een andere privacy policy van toepassing is. De privacy policy van 4AllShop heeft alleen betrekking op (persoons)gegevens die via de website zijn verkregen. 4AllShop accepteert geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor (de werking en / of inhoud van) websites van derden.
Terug naar boven.

9. Mogen minderjarigen gebruik maken van 4AllShop?

In beginsel mag iedereen gebruik maken van de website en producten bestellen en kan iedereen een Account aanmaken. Belangrijk is wel dat er speciale wettelijke regels gelden voor personen die nog geen zestien (16) jaar zijn. Indien de klant nog geen zestien (16) jaar oud is, moet deze toestemming hebben van zijn ouders of voogd voordat hij/zij een bestelling plaatst. Door van de website gebruik te maken en/of producten te bestellen, staat de klant er voor in dat hij/zij zestien (16) jaar of ouder is dan wel dat hij/zij toestemming van zijn/haar ouders/voogd heeft.
Terug naar boven.

10. Vragen?

Indien u nog vragen heeft over deze privacy policy, kan hij/zij contact opnemen via e-mail

Contactformulier

Disclaimer

4AllShop doet er alles aan om de informatie die zij aanbiedt op de website zo volledig en nauwkeurig mogelijk weer te geven, maar geeft geen garantie ten aanzien van de juistheid van de verstrekte informatie. Bezoekers en/of gebruikers van de website kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de op de website aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van prijswijzigingen, typefouten, vergissingen en marktontwikkelingen. De getoonde afbeeldingen zijn louter ter illustratie. De intellectuele eigendomsrechten op alle op de website aanwezige informatie zijn voorbehouden aan 4AllShop te Steenbergen. Het is niet toegestaan om informatie afkomstig van de website van 4AllShop zonder voorafgaande schriftelijke toestemming te kopiÙren en/of te verspreiden in welke vorm dan ook.

De website kan links bevatten naar websites die geen eigendom zijn van 4AllShop. 4AllShop is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de inhoud of het gebruik van deze websites of voor de eventuele gevolgen van een bezoek aan één van deze websites. Door 4AllShop per e-mail verzonden informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is niet toegestaan. 4AllShop staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van verzonden e-mails of voor tijdige ontvangst van de e-mails. Aan de u toegezonden informatie kan op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Algemene Voorwaarden

Contact

Adresgegevens

Ons administratief adres is : Drukkerij 3a, 4651SL Steenbergen

Verkoop/Contact aanvraag

U kunt ons bereiken per e-mail klik hier

Annulerings aanvraag

U kunt ons bereiken per e-mail klik hier

Support aanvraag

U kunt ons bereiken per e-mail klik hier

Retour / Defect aanvraag(RMA)

Wenst u een retour, defect of verkeerd geleverd product te retourneren klikt u dan hier.

Betalen

Betaalmogelijkheden

Ideal

iDeal - De makkelijkste, goedkoopste en meest efficiÙnte manier van betalen is een betaling via Ideal. Wij ontvangen automatisch bericht wanneer uw betaling geautoriseerd is. Indien uw order op voorraad is, zal deze gelijk worden verzonden. iDeal is een initiatief van ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank en SNS bank . Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank




Rembours enkel binnen Nederland - U betaalt het bedrag aan de bezorger bij overhandiging van het pakket. De kosten hiervoor zijn 12,50 euro incl. btw


Vooruit per Bank

Vooruit per Bank - Heeft u gekozen voor betaling vooruit per bank dan ontvangt u van ons een proforma factuur in de e-mail. U kunt het bedrag naar ons overmaken onder vermelding van het ordernummer. Zodra de betaling binnen is zullen wij uw product(en) bestellen. Indien deze al op voorraad zijn dan worden deze naar u toe gezonden.


Betaling Afhaalkosten Handelingskosten
iDeal Géén kosten Géén kosten
Vooruit per Bank Géén kosten Géén kosten
Op rekening Géén kosten Géén kosten

Rekeningnummer vooruitbetaling

Naam bank : ABN AMRO Bank
Bank rekening nummer : 46.17.13.861
IBAN nummer : NL65ABNA0461713861
BIC nummer : ABNANL2A

Vermeld ten alle tijden uw ordernummer of factuurnummer bij het overmaken.

Wat zijn de verzendkosten?

Kiest u voor snelheid en gemak dan laat u de bestelling afleveren op een door u aangegeven adres. Als u ons laat weten op welke dag de levering u het beste schikt dan zorgen wij voor een levering op die dag.

Als u een product heeft met gratis verzending dan geldt dit voor uw gehele order bij zendingen binnen Nederland.


Netherlands Nederland

€ 1,95 verzendkosten op alle orders boven €150,- incl. BTW.
€ 3,95 verzendkosten op alle orders van €50,- tot €150,- incl. BTW.
€ 5,95 verzendkosten op alle orders onder €50,- incl. BTW.


Belgium BelgiÙ

€ 9,95 verzendkosten op alle orders ongeacht grote of gewicht.


Afhalen, Bestellen, Bezorgen & Order Status

Kan ik mijn order afhalen?

Wij zijn bezig met aanpassingen aan de afhaalbalie waardoor afhalen op dit moment niet mogelijk is. Zodra deze klaar is bent u weer van harte welkom op ons afhaalpunt.

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

Zodra uw pakket verstuurd word ontvangt u een track en tracé code waarmee u het pakket kunt volgen. De verzending wordt gedaan door Post.nl

Retour, Defect en Herroepingsrecht

herroepingsrecht

Het herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.

Als u in ÚÚn bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.

Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt. Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij gebruik te maken van ons digitale modelformulier via http://www.4allshop.nl/retour/. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij u direct per e-mail een ontvangstbevestiging van sturen. Binnen uiterlijk 14 dagen na toesturen van het modelformulier dient u de producten terug te sturen.

Wij ver
zoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

Terugbetaling
Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen veertien dagen terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal 15 zullen bedragen.

Uitsluiting herroepingsrecht Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

CD's, DVD's, Blu-Ray discs, inkt, toners of software waarvan de verzegeling verbroken is.

Wenst u gebruik te maken van de herroepingsrecht klikt u dan hier.

Mijn product is defect wat moet ik doen?

4Allshop garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook."

Indien uw product defect is binnen de garantieperiode dan kunt u gebruik maken van ons RMA formulier. Op al onze producten verlenen wij de fabrieksgarantie. Hoelang dit is, is afhankelijk van het product en de fabrikant.

Als de garantie niet vermeld is bij het product dan kunt u deze vinden op de website van de fabrikant.

Indien uw product defect is buiten de garantieperiode dan kunt u het alsnog opsturen naar ons om te laten repareren. In dit geval is het beste om eerst contact met ons op te nemen via info@4allshop.nl.

Veel fabrikanten leveren een directe service waardoor u veel sneller geholpen bent. Wij zullen dit u mededelen als dit mogelijk is bij het door u aangekocht product. Wenst u een defect geleverd product te retourneren klikt u dan hier.

Hoe lang is de garantie op mijn product?

4allshop garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Op al onze producten verlenen wij de fabrieksgarantie. Hoelang dit is, is afhankelijk van het product en de fabrikant. Als de garantie niet bij het product vermeld staat kunt u deze vinden op de website van de fabrikant. U kunt uiteraard ook contact met ons opnemen via het contactformulier.

Wordt het product gerepareerd of krijg ik een nieuwe?

Dit verschilt per fabrikant, ook is dit afhankelijk van de tijd dat u het product in bezit heeft.

Hoe lang duurt een reparatie?

Dit verschilt per fabrikant en of 4AllShop in staat is het defect zelf te repareren. Wij controleren uw defect, indien het probleem geconstateerd is zullen wij uw product aanbieden bij de fabrikant of leverancier. U wordt tussentijds op de hoogte gehouden van de status van uw reparatie.

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen

Als een product door ons verkeerd verstuurd is kunt u het kosteloos retourneren klikt u hier.

Kan ik gebruik maken van de afkoelingsperiode

Bij het gebruik van de afkoelingsperiode moet met de volgende punten rekening gehouden worden:

1. Bij de aankoop van producten heeft u als consument een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in de dag nadat u het product heeft ontvangen of dat dit namens u in ontvangst is genomen. Gedurende die periode heeft u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven. Dit wordt het herroepingsrecht genoemd.

2. Tijdens de bedenktijd behoort u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Daaronder wordt verstaan dat u het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wilt behouden. Een product mag nooit geregistreerd worden. Verder is het niet toegestaan om in de handleiding en/of verpakking tekst aan te brengen. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, behoort u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking naar ons terug te sturen. Wij geven u informatie hoe u dit kunt doen. Deze informatie moet volgens de wet redelijk en duidelijk zijn.

3. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, hoeft u hoogstens de kosten van terugzending te betalen.

4. Alle overige kosten die al heeft betaald, zullen wij u zo spoedig mogelijk terugbetalen, in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping.

Wenst u gebruik te maken van de afkoelingsperiode klikt u dan hier.

Voor wie zijn de verzendkosten?

Als u een DOA (Death On Arrival - Product doet helemaal niets als deze aangesloten is) heeft ontvangen binnen 14 dagen na ontvangst, kunt het product kosteloos retourneren. Het product wordt dan zo snel mogelijk vervangen. Crediteren is niet mogelijk daarvoor kunt u gebruik maken van de afkoelingsperiode.
Het product dient zover mogelijk compleet terug te komen om geen vertraging in de afhandeling op te lopen. Eveneens voorzien van een duidelijke klacht omschrijving.
klikt u hier.

Kan ik mijn product ook afgeven?

Nee, u kunt niet uw product afgeven op dit moment. Wij zijn bezig met nieuwe afhaalpunten. U kunt uw rma enkel retour sturen na goedkeuring aanvraag.

Hoe lang duurt het voor ik het bedrag terug heb?

Zowel bij een goedgekeurde annulering als een goedgekeurde retour binnen de afkoelingsperiode duurt het maximaal 2 weken voordat u uw bedrag retour heeft ontvangen.

Service

Ik wil graag iemand spreken over de service

U kunt ons bereiken per e-mail klik hier

Ik mis het volgende op de site

Indien u suggesties heeft voor op de site kunt u contact opnemen per e-mail klik hier. Wij danken u hartelijk voor uw op en/of aanmerkingen.

.

Ik heb een klacht en wil u dit melden

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Als u klachten heeft kunt u contact opnemen per e-mail klik hier